sobota, 20 lipca 2013

Top + długa czarna spódnica \\ second hand

Witamy !

Mamy dla was kolejne zdobycze second hand'u : biały top i długa czarna spódnica. Całość wygląda bardzo elegancko i stylowo. Po raz kolejny udowadniamy, że za naprawdę niewielkie pieniądze można ubrać stosownie do obowiązujących trendów. Polecamy odwiedzanie lumpeksów szczególnie gdy są przeceny -50% i w "dni po 1zł". 
Co sądzicie o tej stylizacji? 
Czekamy na szczere odpowiedzi w komentarzach ;)




 








Modelka: Amanda

Top: 1 zł second hand (wcześniejsza cena 4zł)
Spódnica: 1 zł secend hand (wcześniejsza cena 9zł)
Balerinki: 25 zł 
Zegarek: prezent
Bransoletki: biała DIY,  czarna kupiona na Krupówkach w Zakopanym 2 zł
Naszyjnik: 9 zł w 1001 drobiazgów

Amanda , Marina & Jessica

17 komentarzy:

  1. Fajna spódnica :)

    obserwuje bloga:D
    fajne posty
    zapraszam do nas : http://nice-raspberry.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie mogę znaleźć fajnych rzeczy w lumpku. ;p
    nie umiem szukać xd

    Zapraszam na mojego bloga takbardzoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny outfit. Najbardziej spodobały mi się bransoletki c;

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest świetny dodałam go na moim Fb . Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. super spódnica!

    marr-marri.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy. Też odwiedzam sh i zawsze znajde tam coś ślicznego :) Chodze w takie same dni jak ty.
    Już od dawna szukam takiego zwykłego, białego,prostego topu, ale nie mogę znaleść. :(

    Pozdrawiam ciepło i życzę dalszych udanych łowów.:**
    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję się do obserwatorów. Czuję, że będzie to bardzo, bardzo dobry blog :D

      Usuń
  7. Piękna suknia zawsze o takiej marzyłam . ładny szablon ogółem fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, szczególnie 4 zdjęcie :D. W wolnych czasach zapraszam do mnie http://my-crazy-life---nh.blogspot.com/2013/07/wazne-jakies-45-minut-temu-one.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identyczny zegarek ! :d
    fajny strój ;d

    zapraszam do mnie http://pieceofmyyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzeczy, naprawdę wygląda to znakomicie...
    Licze na szczery komentarz także u mnie http://love-story-love-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, też ostatnio naszła mnie ochota, żeby wybrać się do lumpeksu i znaleźć coś do przerobienia :3 Byłam kiedyś, ale wyszło na to że kupiłam nie ciuchy w lumpie, tylko kosmetyki w drogerii xd A co do wpisu to fajny, strasznie podoba mi się zdjęcie, jak dziewczyna stoi w polu i unosi rękę <33 Genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna spódnica :)
    zajrzysz ?
    anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog,podoba mi się:)Ja chętnie kiedyś "buszowałam" po lumpeksach jak było wszystko po 1zł i muszę przyznać że znalazłam naprawdę masę fajnych rzeczy;D Niestety,tego lumpeksu już nie ma a w mieście obok mojej wsi tylko jeden był;(
    Dzięki za odwiedzinki:)
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia . Wogóle wszytko super !!!
    Obserwuję :D
    Świetny blog .
    Teraz ty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tu ładnie <3
    Ta stylizacja mnie urzekła, aż czasami ciężko uwierzyc, że za tak mało mozna kupic aż tyle.
    Zaobserwuję Cię i będę często wpadac.

    Kiedy będziesz miała chwilę wpadnij do mnie: http://green--and--blue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo fajna szczególnie podoba mi się spódnica i naszyjnik + bardzo fajny blog i śliczny nagłówek

    OdpowiedzUsuń