sobota, 13 lipca 2013

Eric-Emmanuel Schmitt-Oskar i Pani Róża


                                         
Oskar i pani Róża - Éric-Emmanuel Schmitt


























Jest to pierwsza książka, jaką przeczytałam po bardzo długiej przerwie. Eric Emmanuel Schmitt, autor opowiadania, fantastycznie opowiedział historię Oskara. Jest to dziesięcioletni chłopiec chory na raka, który niebawem umrze. Przez 12 dni poznajemy jego oraz panią Różę- byłą zapaśniczkę, która odwiedza Oskarka. Chłopiec pisze listy do Boga, w których opowiada, co przeżył w danym dniu...

Niezwykła książka pokazująca pojęcie życia i śmierci widzianą przez dziecko. Warto przeczytać.

Ocena: 8/10
                                            Amanda
                                       

2 komentarze:

  1. Książka jest fantastyczna. Pożyczyłam ją od babci i muszę przyznać, że zanim ją oddałam przeczytałam ją jeszcze dwa razy. Chyba nigdy mi się nie znudzi. Idealna na samotne wieczory. Polecam każdemu :)
    zapraszam http://walk-to-rememberr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się bardzo ciekawą książką :)
    clauudiaa--rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń